Začalo sa doručovanie daňových rozhodnutí

Táto informácia bola publikovaná od 01. 06. 2021 do 11. 06. 2021

Ilustračné foto. Zdroj: Pixabay

Mesto Pezinok začalo doručovať rozhodnutia k miestnym daniam a miestnemu poplatku za komunálne odpady na rok 2021. Rozhodnutia sa doručujú priamo do poštových schránok obyvateľov, aby sa zamedzilo priamemu kontaktu medzi občanom a mestským doručovateľom.

Úhradu miestnych daní a poplatkov v hotovosti môžu občania zrealizovať priamo v pokladni mestského úradu. Odporúčame však využívať najmä bezhotovostný bankový prevod na účet mesta. Údaje potrebné k platbe i lehoty splatnosti sú uvedené v daňových rozhodnutiach.

Na uľahčenie bezhotovostnej úhrady obsahuje každé daňové rozhodnutie aj tzv. QR kód, ktorý si vie občan využívajúci služby internetového alebo mobilného bankovníctva jednoducho načítať a po kontrole túto platbu aj uhradiť.

Bližšie informácie k vydaným daňovým rozhodnutiam či úhradám poskytnú zamestnanci referátu miestnych daní telefonicky alebo prostredníctvom emailu počas štandardných úradných hodín Mestského úradu v Pezinku:


Foto: Pixabay